keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

SUMMER

Mun postaustahti on näyttää olevan nykyään melkeen puol vuotta kun kattoo koska viimeks oon tänne kirjotellu :D Noh tulin taas herättelemään tätä blogia vähän eloon ja kertomaan kuulumisia. Kesäloma on mennyt tosi hyvin tähän mennessä. Kesäkuun olin kokonaan kesätöissä, olin kavereiden kanssa, vietin juhannusta Nauvossa kavereiden kanssa, kävin kaverin kanssa Helsingissä pienellä shoppailureissulla, grillailin kavereiden kanssa. Kesäkuussa en käyny varmaan kertaakaan uimassa huonojen ja kylmien ilmojen takia mut onneks nyt heinäkuussa lämpömittarit on noussu kolmeenkymppiin ni on päästy uimaan ja nauttimaan kesästä paremmin. Heinäkuun alussa juhlittiin mun pikkusiskon rippijuhlia ja sitten oli myös kauan odotettu Ruisrock ja oli kyllä tosi onnistuneet festarit jos ei lauantain yötä lasketa :D
Viellä ois kauheesti tekemistä kesälle ja aika alkaa olla vähän kortilla mut enköhän mä kaiken ehdi kokemaan ja tekemään :) Ainakin matkaa Rodokselle, Helsinkiin, synttäreitä ja yhet festarit ois luvassa :) Palaillaan taas pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti